プロフィール

こんにちは!

私は、高校生の頃に、”YAMAH QY70" に出会い打ち込みを始めました。
そして、打ち込みで再現が難しいという理由で、ギターを弾くようにもなりました。

絵日記のように、その日の思い出をそのまま”サウンドダイアリー”として綴っています♪

Hello!

When I was a high school student, I met and started working on "YAMAH QY70".
And
I started playing guitar because it was difficult to reproduce.

Like a picture diary, the memories of the day are spelled as "sound diary" ♪

使用機材

Logic Pro X
KORG Gadget

新着ライセンス販売作品

オーディオファイルの読み込みに失敗しました。